Måndag.

2011-11-28 @ 09:42:18
Nya tag.. Jag går fortfarande i väntans tider vilket gör att det är svårt att koncentrera sig på något annat. Snart är det tenta igen så i veckan måste jag plugga effektivt för att hinna med allt som ska göras. Helgen har varit mysig, igår var vi på skyltsöndag och på kalas hos Joel, Therese och Oskar och fick se årets mest julpyntade lägenhet. Vi fick lite ångest så nu har vi plockat fram en julstjärna och några tomtar. Granen får vänta tills efter tentan. Annars då? Träningen går verkligen jättebra, har klarat av att hålla mig på fyra gånger i veckan så jag är väldigt nöjd. Blir nog spinning ikväll, stepmuskel imorgon och på onsdag i vanlig ordning. Nej nu måste jag ta tag i plugget innan min föreläsning i eftermiddag! Ha det så bra.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Va fina ni blev allihopa :)

2011-11-29 @ 00:34:57
URL: http://wo0pis.blogspot.com

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS