Lördag!

2011-11-19 @ 08:45:39
Så skönt med helg, pluggade ens inget igår kväll och ska inte det idag heller. Imorgon tar jag tag i det. Det gick jättebra igår, jag är hur nöjd som helst. Nu är det bara två veckors väntetid. Men det känns bra att det inte hänger på om jag har gjort något dåligt nu i alla fall, för jag fick faktiskt fram allt jag ville och lite till.

Nu ska jag snart dra på mig träningskläderna och springa till Iksu, det är Step kondition 90-tal idag så det blir superkul. Sen ni ska vi lämna bort katten, dammsuga och sen ska jag möta Heidi på stan. Vi plus Emma och Isabelle ska på the Studio på det där modell för en dag. Ikväll blir det en liten förfest här sen ut på krogen. Frågan är ju vart man ska ut? Imorgon kan förresten bli en bra dag, hörde rykten om att det är snö på gång!?!
Kommentarer
Postat av: Mamma

Mamma vill inte ha snö! Ha så kul i kväll, kram

2011-11-19 @ 15:08:38

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS