Ladda.

2011-11-17 @ 21:50:43
Det känns som om jag håller på att bli sjuk, har ont i halsen. Inte bra. Lycka till till mig själv imorgon, blir att möta gruppen på uni och sitta där tills vi är nöjda också, sen är det helg mina vänner. Nej nu ska jag skriva klart min executive summary. Ni ska veta vilken svengelska jag och min klass pratar. Finns det förresten ett ord för fika på engelska? Som inte är take a coffee eller liknande? För jag dricker ju inte kaffe, men måste säga så varje gång jag frågar någon om vi ska ta en fika fastän jag inte har tänkt dricka kaffe..
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS