Tryckarn.

2011-05-17 @ 18:56:08
Agnes är knäpp. Alla katter är knäppa som ska var där det helst är som svårast att rymmas. Dagen har gått bra, men jag har längtat hem till lillan. Hon har haft på sig sin sele för första gången och varit ute i trapphuset och gått. Så snart kan vi nog våga oss ut på riktigt! Små steg. Ja här kommer i alla fall bilder på Agnes när hon har tryckt ner sig i min lilla skål..





Ikväll hinner jag inte göra så mycket annat än träna för klockan är rätt mycket nu.. Ska försöka ta mig i säng i tid så jag orkar ta mig upp och plugga imorgon. Tentan börjar närma sig sakta men säkert, är bara två veckor kvar!! Ska försöka att inte få panik redan, men två veckor går väldigt snabbt då man har fullt upp hela dagarna. Hej hopp!
Kommentarer
Postat av: Mabe

Men guuuud, jag tror jag dör! Så söt! :)

2011-05-18 @ 12:09:32
Postat av: Marta

Jag dog också lite! Katt i skål, genialt!

2011-05-19 @ 15:22:08
URL: http://sedetsomenkomplimang.blogspot.com

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS