Tidig helg.

2011-05-20 @ 10:29:31
Det är så skönt att få helg på torsdagar redan! Men tyvärr blir det lätt så att jag inte får så mycket gjort på fredagar som jag borde. Ska i alla fall sätta mig och plugga nu. Sen vet jag inte om jag kan hålla mig klistrad över en bok hela dagen då det är så fint väder ute? Kanske kan unna mig en tur på stan eller något lliknande senare!

För övrigt känner jag mig rätt överkörd. Jag hängde med Johanna på spinning igår så mina ben är slut, plus att jag har träningsvärk från träningen i förrgår. Idag blir det ingen träning kan jag lova. Men imorgon mina vänner ska jag och Patrik köra cross, det ni! I helgen blir det som skrivet plugg, cross och så verkade det som om vi skulle hänga med några kompisar ner på stan imorgon kväll. Det är ju tydligen kulturnatta i år igen. Nej nu har jag inget mer att skriva, ha en trevlig helg.
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS