Tentaplugg.

2011-05-30 @ 22:11:12
Vi har haft en bra helg blandat med plugg, cross, vänner och morsdag. Mamma fick en fin ljuslykta från Village, det är verkligen en affär jag skulle kunna bo i. Det gick bra att köra cross och min dämpning är underbar. Idag har det blivit mer plugg och sedan en biltur för att kolla på lite fina hus ute i Baggböle och Brattby, jag gillar att kolla på hus. Efter det har jag pluggat ännu mer. Undra vad man gör om man inte pluggar? Börjar tappa greppet känns det som då jag bor i mina böcker och anteckningar. Tur det är sommarlov på onsdag kl tre!

Nu ska jag faktiskt gå och sova. Eller lägga mig och läsa sista Harry Potter-boken ska jag egentligen göra och hoppas på att Agnes håller sig lugn. I morse väkte hon mig 05.30 och skulle busa så jag fick inte sova på en timma ungefär, väldigt kul.. Det är svårt att inte busa med henne då hon bär upp sina leksaker i sängen då hon vill apportera. Tur hon är världens sötaste! Godnatt!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS