Strumpan.

2011-05-26 @ 19:20:29
Dagens tips: Strömpilen har kvällsöppet till kl tio ikväll och butikerna ska ha något slags extra erbjudande, det ryktas om gratis nackmassage bland annat. Jag ska dit snart med Heidi, utan barn och utan våra män som stressar på - det ni!

Det känns rätt bra med en shoppingkväll efter en hel dags plugg faktiskt. Jag och Patrik har hunnit vara ute med Agnes idag igen, hon börjar bli modigare. Men gräset det är farligt så helst ska man gå på oss för att överleva om man hamnar utanför filten.. Nej men om jag skulle börja packa ihop mig!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS