Säg hej till..

2011-05-13 @ 19:14:56
Agnes! Nu är vi tre i vår lilla familj! Hon är underbar, helt enkelt. Ni kommer bli så less på mitt gulligull här med katten kan jag lova. Ikväll ska vi mysa i soffan och se film. Dagen har spenderats i tvättstugan, varvat med kattbus, plugg och sen har jag hunnit med ett pass Bodypump.









Det är så kul att hon trivs så bra med oss redan, hon är vårt hjärtegull! Hon har redan hittat sina favoritplatser, en av dem är på min stol och den andra på vår sänggavel. Mys mys.
Kommentarer
Postat av: Mabe

Naaaw! Så söt. :)

Lisa, jag har syndat. Jag har gått över till den mörka sidan... Här kommer det...(hjälp!)... Jag har skaffat facebook!

2011-05-14 @ 16:18:59
Postat av: Lisa

SV Marie: Ja hon är så söt :)

Men va... Din svikare!! Men jag måste erkänna att jag har börjat tänka på fördelarna med Facebook. Får se om jag kan lyckas hålla mig.. ;)

2011-05-14 @ 17:41:15
URL: http://lisamacgyver.blogg.se/
Postat av: Mabe

HAHA, man blir hjärntvättad utav alla runt omkring. Alla tjatade så mycket så till slut gav jag med mig. Nu får du också skaffa, så att vi kan snacka där. ;)

2011-05-15 @ 12:55:04

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS