Mer Agnes.

2011-05-23 @ 18:44:16
Det blev bus då jag kom hem från plugget idag vilket vi försökte fånga på bild. Det blev ganska roliga kort, som ni ser.







Jag har varit så duktig och suttit i ub hela eftermiddagen skrivit klart inlämningsuppgiften så jag har en pluggfri kväll! Patrik är iväg och hjälper Joel med bilköp men då han är tillbaka blir det veckohandling. Som tur är det sista handlingen för den här månaden för sen är de pengarna slut också. Det har gått extra mycket den här månaden och det är riktigt drygt. Men jag skyller på lilla Agnes som jag inte kan låta bli att kalla Angus.

Jag har fått första utkastet på mitt sommarschema och det ser väldigt lovande ut. Börjar jobba den 20/6 och slutar den 15/8 så jag får lite ledigt där innan och efter. Sen hade jag ledigt fem dagar där i mitten ifall vi ska hitta på något roligt. Blir en hel del nätter och helger vilket känns bra för då får man jobba bort lite tid! Jag hade tur och fick hela midsommarhelgen också vilket betyder storhelgs-ob! Nej nu ska jag njuta av min lediga stund och inte göra något vettigt.
Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej, när ska kisse komma och hälsa på?

2011-05-24 @ 14:45:31

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS