Måndag!

2011-05-09 @ 14:32:59
Har suttit på en föreläsning i vanlig ordning hela förmiddagen och nu sitter jag och pluggar hemma. Försöker läsa i min fina färgglada bok men har tankarna på annat. Har hunnit fixa en nyttig matlista för veckan så ikväll tänkte vi storhandla. Men först ska jag iväg på träning. Är rätt slut i benen efter gårdagens stenhårda pass så jag ska gå på ett lugnare pass idag så musklerna hinner återhämta sig lite i alla fall.

Till middag idag blir det Torsk & Potatis med Romröra vilket känns väldigt lockande! Hoppas det blir gott. Men jag bor ju med en mästerkock så det lär det bli och har jag tur fixar han middagen medan jag är på träningen!

Förresten, det är jättejobbigt att vara i väntans tider. Varför kan det aldrig bli fredag jättesnabbt!? Jag önskar att jag kunde vakna upp till fredag imorgon. Eller ja, helst nu på en gång. Nu måste jag läsa klart det här kapitlet, hej svejs!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS