Fredag.

2011-05-27 @ 15:08:36
Blev sovmorgon idag, vaknade halvt förkyld, hann med lite näsblod innan frukosten och sen dess har jag pluggat och ätit lunch. Känner mig tung i huvudet vilket inte är optimalt då jag tänkt plugga hela kvällen också. Så det blir en paus snart för att gå på stan med Patrik innan han ska iväg på trevligheter med sitt jobb. Ska köpa en morsdagspresent hade jag tänkt så jag är redo inför söndagen. Undra om jag får något av Agnes?

Imorgon ska vi försöka skruva ihop min cross, har haft min dämpare på lagning igen men nu verkar det vara ordentligt gjort så det kanske håller ihop. Men det blir inget av om jag känner mig sjuk imorgon för då blir det bara värre och det har jag inte tid med då jag ska tentaplugga!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS