Filmis.

2011-05-20 @ 21:18:05
Ja vårt internet fungerar igen, det är rätt skönt faktiskt. Vet inte om jag har skrivit det men vi var ute med Agnes på promenad för första gången igår? Tänkte i alla fall lägga upp bilder på henne - igen. Och som skrivet är, det är bara att ni vänjer er för jag har en känsla av att min blogg kommer bli en blogg om vår katt helt och hållet. Det gick bra på promenaden, hon var som en asplöv men tyckte att det var spännande. När vi kom in badade vi hennes tassar och det var nog det värsta hon har varit med om. Men det var snabbt glömt och förlåtet. För övrigt är skålen på bordet hennes favoritplats, hon ligger där så ofta hon bara kan.





Nu vankas det film, The Mexican som går på femman. Jag tycker att den är bra och det är länge sen jag såg den så det känns spännande att få se den igen! Nu har jag inget mer att skriva. Hej.
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS