Ett försök.

2011-05-10 @ 08:09:52
Tänkte försöka ändra lite på vissa matvanor så jag får i mig lite mer fibrer. Det känns så svårt med alla allergier jag har men tror jag lyckades rätt bra på handlningen igår. Fick med mig hem mer än vad jag trodde var möjligt. Så igår åt jag gröt på ren havre och linfrön med solhavre till eftersom min syster halvt lurat i mig att det var gott. Tror jag behöver en lång anpassningsprocess för att börja tycka om det, om det ens är möjligt..



Nu ska jag sminka mig sen cykla till uni för att ha föreläsning och sen gruppövning. Så jag är väl hemma där vid tre idag? Ska försöka hinna med ett träningspass senare också om inte min träningsvärk blir för jobbig. Hej!
Kommentarer
Postat av: "lilla"syster

Se det som medicin.

Du hoppade väl inte över sylten/bären

2011-05-10 @ 16:03:51
Postat av: Lisa

SV storasyster: ja det var en bra idé! Jag hade faktiskt äppelmos till men det blev så sött, tror jag tog för mycket.. Nytt försök ikväll igen!

2011-05-10 @ 16:17:59
URL: http://lisamacgyver.blogg.se/
Postat av: Markjuni

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2011-11-14 @ 11:40:12
URL: http://markjuni.blogfuture.com

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS