Dags att plugga.

2011-05-22 @ 12:54:53
Vad trött jag är idag! Det blev lite sent igår innan vi tagit oss hem. Men vi hade en jättetrevlig kväll igår. Vi cyklade först till Björn och Gustav sen promenerade vi ner till stan för att se lite musik. Slutade med att vi hamnade på Studion för att se pirater spela irländsk folkmusik, det var oväntat bra!



Det var roligt att köra cross igår också, vi var iväg rätt länge. Nu har jag äntligen kraschat ordentligt också och det känns skönt att få det bortgjort. Jag har mest bara tippat omkull tidigare men igår då fick jag smaka. Vi var och körde i en stor sandgrop och jag skulle upp ur gropen igen, gasade lite mycket så bakdäcket skönk ner i den djupa sanden och där kom jag upp på bakdäcket. Det är väl inte så farligt men då framdäcket tog i sanden igen vobblade det bara så jag fick ingen balans igen utan kraschade. Det var som att landa i ett mjukt litet moln så jag landade skrattande utan en skråma. Idag har jag rätt mycket träningsvärk av att ha slitit med crossen igår.

Nu måste jag sätta mig och plugga tyvärr. Skulle gärna ha gjort något annat idag men men det är bara att ta tag i det. Tänk vad skönt det ska bli att ha sommarlov snart och bara jobba!!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS