Busplaneten.

2011-05-09 @ 20:38:36
Sådär då är träningen tränad, middagen äten och handlingen gjord! Tyvärr var jag hemma först idag så jag åkte på att göra maten men men, då slipper man ju disken. Vi tyckte att vi var värda en glass ute i solen innan handlingen sommarvärmen och det var mumsigt!

Nu ska jag fortsätta plugga men först tänkte jag lägga upp bilder från i fredags då jag liks sitter vid rätt dator. Det var rätt spännande att vara tvåbarnsbarnvakt, även om det bara var i en timma medan morsan fixade sitt hår, men det gick ju bra. Alla överlevde. Hej!









Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS