Blåsigt.

2011-05-25 @ 10:19:04
Jag gillar inte vädret just nu, det blåser för mycket. Ska dra på mig träningskläderna nu och cykla, förmodligen i motvind, till Iksu för att köra Bodypump. Tog sovmorgon idag vilket sjävklart gör att jag känner mig helt slut och nästan förkyld. Det går nog över om jag tar mig ut!

Igår var planen ingen alls men efter ett ryck så var vi snabbt på bio och såg piraterna. Den var bra, ungefär som de två senaste filmerna. Nej nu måste jag klä mig om jag ska hinna någonstans! Agnes har varit mysig hela morgonen och försökt tvätta mitt hår, jag ser det som en pik men lovar att tvätta det efter träningen. Hej då!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS