Besök.

2011-05-06 @ 09:01:37
Igår fick vi finbesök av Folke! Han har otroligt nog vuxit hur mycket mer som helst. Annars spenderades kvällen i soffan och sängen för jag fick så ont i huvudet. Idag ska jag inte plugga, det ni! Utan jag ska faktiskt på busplaneten och busa. Sen har jag lite bokföring att sysselsätta mig med så det blir fullt upp ändå. Hade tänkt hinna träna men tror jag måste skippa det, har liks träningsvärk idag från i onsdags så jag satsar nog på att ta mig upp i tid imorgon istället.



Jag har försökt klä om bänkskivorna i arbetsrummet också, det fanns inga vita att köpa i rätt längd så det blev ett par skolbänksgröna skivor och det vill jag inte ha hemma. Så jag försökte alltså klä över en vit vaxduk, men den hänger bara där nu för min söta fina häftpistol orkade inte skjuta igenom några häftstift... Jag funderade ett tag på att tejpa fast duken men insåg rätt snabbt att det inte kommer att hålla. Ska låna en häftpistol av min pappa istället. Nej nu ska jag hoppa i duschen så jag blir klar i tid! Trevlig helg!


Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS