Åska.

2011-05-19 @ 14:40:54
Åh stackars Agnes är rädd för åskan! Men det hjälper om man får gömma sig under sängen, för där kan inget farligt ta henne. Jag sitter och pluggar, jättekul. Men jag är i rätt bra fas med läsningen av böckerna men nu har vi fått en inlämningsuppgift som ska göras till på tisdag också så det blir nog en hel del plugg i helgen för att jag ska hinna med allt.

Vi har stora problem med vår internetleverantör för tillfället så det blir inte mycket skrivet här. Internet har varit nere några dagar.. Sitter nu och snålåker på min telefons anslutning för att kunna använda ett engelskt lexikon så jag fattar läsningen. Ikväll är det städ och tvätt som ska göras. Får se om jag hinner träna, men jag har ju hårdtränat två dagar i rad nu så vi får väl se!

Lunchrast på uni:
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS