Trött tisdag.

2011-03-22 @ 18:49:10
Hela min dag har varit seg faktiskt. Är less på tentaplugget fast jag knappt pluggat känns det som.. Vet inte om det är för att det känns som jag kan det här eller om jag bara tycker det är tråkigt som gör att jag inte kan koncentrera mig ordentligt. Kommer på mig själv att bara sitta och stirra lite nu och då. Kanske att jag tar en riktigt pluggpaus ikväll och spelar lite tv-spel och ser på tv.. Då kan jag ju stiga upp extra tidigt imorgon och plugga mer då? Jag hatar att få dåligt samvete över att jag inte får något gjort så en ordentlig paus är nästan bäst.

På vår promenad i söndags hittade vi en hel skola vi inte visste fanns här på Ålidhem, jättefin och nybyggd. Vi försökte även lära oss vad alla vägar heter här men det gick inte så bra tycker jag. Det är så fruktansvärt tråkigt att alla hus ska vara bruna!? Tänk om någon kunde måla alla hus i ljusare färger, då skulle det inte kännas lika trångt och sunkigt här på Ålidhem.



Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS