Torsdag.

2011-03-17 @ 10:28:56
Alltså min dag igår var totalt värdelös, inget fungerade. Jag orkar ens inte skriva om allt men det mesta hände varje gång jag skulle äta av någon anledning. Det var nog meningen att jag skulle svälta ihjäl igår. Mycket hat just nu till färdiga sallader och människorna på donken som inte kan sköta sitt jobb.

Idag har jag en bättre dag! Har redan hunnit städa allt jag ska städa idag plus lite till. Vet inte riktigt när Patrik är hemma ikväll men vi ska försöka storhandla för det gick inte heller igår för någon hade glömt matlistan.. Idag ska jag gå och bära på den hela tiden tror jag. Sen har vi tvättid 18-20 också men det blir nog bara en maskin, kanske två. Törs inte hoppa över tvättiden för det brukar vara uppbokat varje kväll en vecka framåt.

Ska försöka hitta på någon lunch nu och sen promenera till uni för att gå på en gruppövning i eftermiddag. Jag har gruppövning imorgon också men det är det enda innan tentan nästa fredag. Känns som det kommer bli svårt att tentaplugga på det här momentet, är svårt att veta vad det riktigt är vad vi ska kunna? Är mer läsa än att räkna så det är väl bara att repetera.. Nej nu ska jag göra något vettigt.
Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas den blir bättre idag! :)

2011-03-17 @ 13:19:30

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS