Tentadags...

2011-03-25 @ 14:50:04
Ångest beskriver mig just nu. Försöker tänka positivt och försöker att inte stressa upp mig för annars kommer det här inte att gå. Jag har pluggat så mycket att jag kan det mesta så det enda som kan förstöra för mig är jag själv så jag ska verkligen försöka ta det lugnt ikväll. Skriver tentan mellan 16-22, på en fredag..

Igår blev det en lång pluggdag, satt i ub 9-19 och gick igenom allt en gång till. Så jag var alldeles vimsig när jag kom hem så det blev en tidig kväll igår. Idag har jag städat undan lite, badat och promenerat till ica plus att jag har kikat lite på några uppgifter. Lycka till till mig själv!



Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS