Storm.

2011-03-24 @ 08:19:27
Det blåser så mycket att jag tror vårt fönster i vardagsrummet kommer gå sönder, det vibrerar obehagligt mycket. Idag ska jag ta mig i kragen och repetera allt plugg som känns viktigast. Så det blir att försöka ta sig till ub helskinnad vilket kan bli svårt med tanke på hur liten jag är och hur mycket det blåser, skulle faktiskt kunna blåsa bort om jag har riktigt otur.

Ikväll är det vår städdag och så ska vi tvätta så jag kan inte vara hemma utan att städningen ska ta över mitt plugg. Det är lustigt det här med att ha städdag. Anledningen till att vi började var för att det skulle bli lite bättre struktur på hur ofta vi städar för att förbereda inför en kommande liten hårig inneboende. Men det innebär också att jag städar på torsdagar och Patrik drar ut på det hela tills på söndagar. Frågan är ju om vi helt enkelt ska flytta städet till söndagar istället? Nej vad jag babblar upp min dyrbara pluggtid, som vanligt, men nu måste jag gå.
Kommentarer
Postat av: petra

Vad ska ni skaffa för hårig inneboende?:)

2011-03-26 @ 23:23:13
URL: http://petraochfolke.blogspot.com

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS