Sommartid.

2011-03-29 @ 07:43:32
Tänk att man blir så trött av att ställa om klockan.. Min kropp har nog inte fattat att det är sommartid än. Det är svårt att lägga sig i tid och ännu svårare att kliva upp. Idag blir det föreläsning 9-12 för mig och så ser nästan varje dag ut i fyra veckor framöver. Nu har vi börjat med makroekonomi som väldigt kortfattat handlar om BNP, inflation, finanskris osv. Känns än så länge intressant och jag hoppas det blir ett bra moment.

Igår skrev Patrik på anställningspapper vilket känns riktigt bra! Så han fick tummen ur och köpte en ny skaljacka som han hade ångest för hela kvällen.. Helt i onödan enligt mig för den var inte så dyr och han behövde den verkligen. Hur som helst, det lutar mot att vi kan åka på Ikea snart!!

Vi åt middag hos min mamma och pappa igår så då passade vi på att hämta våra tavlor också så ikväll kanske vi hinner sätta upp dem. Ser lite tomt ut här. Kommer inte ihåg om jag skrivit att vi köpte blommor till sovrummen i söndags, det blev jättefint! Älskar blommor. Nu ska jag göra mig klar för dagen, hej så länge.
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS