Snor.

2011-03-07 @ 22:40:25
Vet ni hur lång tid det tar för mig att gå till Östra Paviljongen där jag skriver alla prov? Typ två minuter! Sjukt skönt! Ännu ett pluspoäng till att bo här. Duggan gick bra idag, jag borde ha klarat mig men törs inte hoppas på för mycket. Är inte hela världen om jag inte klarar den men vill gärna spara lite tid till att skriva tentan och slippa skriva duggan samtidigt. Hoppas vi får tillbaka den snabbt!!

Efter duggan blev det för ovanlighetens skull Pasta med pesto och sallad till lunch! Sen åkte jag ner på stan för att träffa Heidi en stund. Nu blir det snabbt här för mitt batteri är tomt på datorn. Jag överraskade Patrik med bio ikväll, vi såg Ritualen och den var inte så bra.. Nu ska jag hoppa i säng, föreläsning imorgon 13-16. Godnatt!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS