Snö!?

2011-03-11 @ 07:51:38
Det snöar!! Det är vinter igen! Vad roligt det känns! Idag ska jag klä på mig flera lager varma kläder och plumsa till skolan för att ha grupptimmar 10-12. Men jag tänkte ta mig iväg ganska snart så hinner jag sitta och plugga ett tag på uni.

Efter plugget blir det att gå hem, äta lunch och sen tvätta lite. Hoppas det hinner torka idag.. Ja och idag är det ju fredag redan? Vet inte vad vi ska göra ikväll men jag känner för en lugn kväll eftersom jag fortfarande är förkyld. Men man kanske skulle slå på stort och göra tacos till middag? Hej hopp!
Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej, vilket bra städschema det måste jag visa för din pappa:)

2011-03-11 @ 18:59:34

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS