Smakprov.

2011-03-02 @ 19:32:56
Tänkte bjuda på ett lite bättre smakprov på hur vårt vardagsrum ser ut med lite fler möbler. Det står fortfarande kvar kartonger med böcker här inne för jag har helt enkelt ingen plats för dem innan jag fått upp mina hyllor i arbetsrummet. Jag gillar verkligen böcker. På tal om det så har jag läst ut första Harry Potter-boken och tänkte nu hoppa över den andra för den är kass, för att istället läsa den tredje boken. Det är då bokserien börjar bli bra tycker jag.

Ja här har ni lite bilder i alla fall från min lilla kamera! Notera det fula hålet i väggen som är in till köket, det används flitigt för att lasta över grejer till köksbordet. Ikväll åt vi vegetarisk tacos och jag drack ett litet glas vin till och Patrik en öl för att fira att vi är på plats här!







Näe ni glada, om man skulle ta tag i lite plugg? Ikväll tänkte vi se Livet på BB om jag hinner och sen Fuskbyggarna. Imorgon blir det en tidig morgon, börjar redan kl 8..
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS