Produktiv.

2011-03-13 @ 20:07:11
Jag har hunnit göra ganska mycket idag faktiskt. Har packat upp 5 kartonger med böcker och lite annat skrot så nu är min bokhylla proppad i vanlig ordning. Tänkte någon vacker dag skriva om lite böcker jag läst den senaste tiden för boktips är alltid bra att få.

Vi gick på en skön promenad till Ålidhems centrum tidigare också, köpte varsinn ölkorv att smaska på bland annat. Skönt med sol och frisk luft! Jag har nu senaste timmarna försökt plugga men sitter mest och renskriver anteckningar i brist på pluggvilja.. Men det är okej, såg nyss att jag fick 9/10 poäng på duggan jag skrev i måndags. Så nu kan man alltså säga att jag redan har 9/60 poäng på tentan för att jag klarade den här duggan - värt!

Ikväll är det två filmer på tv samtidigt som jag vill se, Bröllopsfotografen och Män som hatar kvinnor. Har redan sett Bröllopsfotografen och kan faktiskt rekommendera den! Jag är inget stort fan av svenska filmer men den har så pass mycket humor i sig att den faller mig i smaken med. Män som hatar kvinnor har varken jag eller Patrik sett, men jag har läst alla böcker. Har försökt hålla mig ifrån att se filmerna men nu kommer jag inte ihåg så mycket av första boken att det börjar vara okej. Tycker att det är så synd då filmerna blir en besvikelse då böckerna har varit så bra. Tror det är svårt att lyckas få filmerna lika bra men har nästan bara hört positiva ord om Män som hatar kvinnor. Däremot är det surt att jag måste vara vaken till 23.30 för att få se slutet och ser jag den ikväll får jag se den ensam för Patrik måste åka hemifrån innan kl 6 imorgon så han går och lägger sig tio. Nu blev det mycket svammel här, bäst jag slutar! Tack och hej!


Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS