Plugg och kina.

2011-03-04 @ 21:40:32
Har suttit och pluggat i ub idag, så lite duktig har jag varit. Jag var även på lunchdejt med Heidi och Ronja! Det blev för ovanlighetens skull Greatans lunchbuffé - mumma. Jag lärde Ronja att äta med pinnar och så lärde jag henne hur man säger rosa på engelska, det var ganska lättlärt som ni säkert förstår.





Sen blev det en promenad hem där vid tre tror jag, blev dyngblöt av allt slask ute. Börjar vara dags för mig att köpa ett par bättre skor med en riktig sula så det slipper gå hål i hälen och tårna. När Patrik slutat åkte vi och köpte lite fler hyllor till arbetsrummet. Ursch vad det är dyrt med sparringhyllor.. Men vi behöver något att förvara allt skräp på.

Efter värdens skönaste middag (matlådor), så började vi se första säsongen av Solsidan. Än så länge tycker vi båda att serien är bra! Nu ska vi två trötta själar röra oss mot sängen, imorgon blir det plugg för mig igen. Trevlig helg!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS