Plugg och jobb.

2011-03-15 @ 22:42:22
Sitter just nu och fikar bovetefralla, två kokta ägg och en kopp te till. Har haft föreläsning idag i vanlig ordning och så har jag faktiskt varit och jobbat efter det. Kändes kul att få jobba, är så länge sen så det var roligt att träffa lite folk där. Men det känns att jag har gjort mer än vanligt för nu är jag ovanligt trött så jag ska krypa i säng så fort jag kan. Ser lite halvhjärtat på Extrema samlare och kan inte fatta att folk vill ha det så där. Eller vill och vill, att folk hamnar där. Det som är så roligt att kasta saker så man får köpa nya!? Ägg är det bästa som finns.
Kommentarer
Postat av: Mattislily

I really enjoyed my visit. A great site

2011-06-14 @ 10:56:06
URL: http://mattislily.blogetty.com

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS