Plugg idag!

2011-03-01 @ 08:10:22
Ska skynda på nu och promenera till skolan så jag får något plugg gjort! Föreläsningen idag blev inställd men jag känner att stannar jag hemma blir det inget gjort.. Nu på måndag ska jag skriva dugga, så jag ska börja repetera  och renskriva alla anteckningar. Jag har bokat vår första tvättid idag 16-18, tur det är tre maskiner för det känns tajt med 2 timmar men det borde gå om jag planerar det här bra!

Är så himla sugen på att få ordning i arbetsrummet, för där inne står det just nu kartonger och påsar med skor och handväskor. Jag vill ha upp min symaskin och pysselgrejerna! Hoppas vi hinner innan helgen. Det går förresten jättebra för Patrik på hans nya jobb!
Kommentarer
Postat av: Petra

Ååh, vad spännande! :) Haha, ja verkligen! Nästa gång ni flyttar så får ni se till att det finns hiss, eller att ni inte bor så högt upp :P

2011-03-01 @ 16:44:43
URL: http://petraochfolke.blogspot.com

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS