Ny vecka igen!

2011-03-21 @ 09:24:24
Ja nu var det måndag igen då. Har haft en jättebra helg så det känns ganska okej med måndag. På lördagen så åkte jag och Patrik ner på stan efter middagen för att ta en öl på först Pipes sen Olearys. Det var kul att komma ut och se lite folk faktiskt. Sen igår blev det plugg och lite städning, hämtade lite grejer hos mamma så nu har vi startat upp vår hemmabio igen. Ja vad mer har vi gjort? Lagat god mat! Gnocchi med räkor, broccoli, vitlök och chili och Rotfruktsrårakor med bacon och lingon. Och för mina vegetariska vänner så går det jättebra att skippa räkor och bacon.

Här får ni lite bilder från Folkes och Tobias dubbeldop också. Det var jättebra ordnat och vi hade en väldigt trevlig dag och fick umgås med hur mycket folk som helst som ni ser! Folke var snäll hela dagen, gnällde i princip inget och sov en stund i min famn. Mysbäbis.







Kommentarer
Postat av: Petra

Hehe, ja det vart en hel del fika, men man lever bara en gång ;) Ja, absolut! Men vi hämtar valpen på lördag, så det lär inte bli så mycket att vara borta efter det på ett tag. Men ni ska väl kanske också upp till B-liden i påsk? Då kanske du kan ta med dom då? :)

2011-03-21 @ 19:51:20
URL: http://petraochfolke.blogspot.com
Postat av: Petra

usch vad jag ser ut förresten!

2011-03-21 @ 19:52:05
URL: http://petraochfolke.blogspot.com
Postat av: Agneta

Ja, det var verkligen en trevlig dag. Folke var så snäll. Kakan som jag bakat,(den som bytte namn till katastrofkaka")är ju GOD:) Jag har smakat lite av den varje dag ;) Jätte fina bilder! Jag måste nog komma och hälsa på så jag får se alla, och så kanske jag kan få beställa några :)

2011-03-22 @ 15:58:53

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS