Men kul!!

2011-03-09 @ 09:12:45
Blir nog en hemmadag för mig idag.. Jag som hade peppat mig själv till att vara frisk idag men vaknar ännu sämre.. Känns så drygt att missa föreläsningar! Men som tur är får jag skriva av mina kompisar, och sen är inte vår föreläsare så jättebra på att säga nya saker utan han kopierar vår kursbok direkt av med figurer och text då han ska föreläsa så jag har då en chans att ta igen allt.

Igår var vi en snabbis på fettisdagsfika, min mamma hade bakat världens godaste semlor till mig. Tror aldrig jag har ätit något i fikaväg som är så gott? Mumma! Lilla Folke var också på fika men var mest trött och hungrig, eller så var han ledsen för att han inte fick någon semla? Vi var faktiskt och beställde hans dopprestent i förrgår och den kommer bli så fiiin!

Nej nu ska jag återgå till att tycka synd om mig själv.. Ska försöka plugga nu då nässprayen börjat hjälpa också. Hej så länge.
Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej, kul att du tyckte om semlorna dom såg då väldigt goda ut måste jag säga! Hoppas att du känner dig friskare i morgon, krya på dig!

2011-03-09 @ 15:48:20

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS