Lediga söndag.

2011-03-27 @ 15:14:41
Jag har sovit bort typ hela min lediga söndag och Patrik mår inte så bra.. Men vi hade roligt igår! Hela dagen var jättebra men jag hann bli väldigt trött redan innan förfesten började.. Vi hade middagsgäster igår av tigerfrisören Ronja, höggravida Heidi och Johan. Vi fick fina blommor som Ronja hade valt ut helt själv. Vi har rätt tur.





Sen började vår inflyttningsfest. Vi hade tur och fick åka med viss busschafför ner på stan som släkte ner hela bussen och vred volymen på max och spelade Don't worry be happy vilket ledde till årets allsång. Sen övergick det hela till en hejarklack med bland annat Andra sidan bussen är ni klara... Så hes var vi alla när vi klev av på stan. Jag tror Patrik filmade lite men det kanske är dumt att lägga ut på nätet.





Idag har vi tur som får titta på blommor och har en mojitomix i kylen som våra snälla vänner gav oss i inflyttningspresent.



Men sen till dagens viktigaste nyhet! Det kom en liten pojke till världen idag kring kl tio! Eller liten och liten, 4kg men då har han ju legat och jäst en vecka extra i mammas mage. Längtar tills vi får träffa lillskorven. Så ett till stort grattis till Heidi, Johan och storasyster Ronja!
Kommentarer
Postat av: Petra

JA, det är jätte fint! :) Jaha, men va roligt, ska ni bara ha en vanlig eller? :) men så kanon! :D va roligt för Heidi att hon har fått nu!

2011-03-27 @ 21:33:15
URL: http://petraochfolke.blogspot.com

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS