Kul lördag!

2011-03-06 @ 11:39:42
Efter mycket plugg igår åkte jag ner på stan och köpte två par nya skor. Jag handlade även upp min sista bonuscheck på H&M för jag behövde en ny svart lång kofta då min gamla har blivit så noppig. Jag gillar inte noppor.. Väl hemma igen blev det ett långt bad med Patrik, vi ryms jättebra tillsammans i vårt stora badkar! Vi gjorde kebab till middag och åt världens godaste sallad som jag hade gjort till lunch.



Sen drog jag vidare på förfest hos Isabelle som fyllde år i veckan! Det var väldigt trevligt måste jag säga, men tyvärr hade jag ont i huvudet till och från hela kvällen.. Alla var tvungen att ha ett partyparaply därav de färggranna grejerna vi har i håret. Det slutade med att mitt blev mördat av en katt på nästa förfest vi gick på. Jag höll ut till klockan var kring tolv, sen gav jag upp och åkte hem till en välfylld lägenhet eftersom Patrik hade sina kompisar på besök. Men de skulle precis åka så mitt huvud fick lite lugn och ro till slut! Idag blir det en solig promenad och plugg för imorgon ska jag skriva dugga.. Här kommer lite bilder från igår:







Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS