Frukost.

2011-03-12 @ 10:16:48
Nu ska ni få höra vad jag har gjort idag! Tackat nej till frukost på sängen för jag kunde inte andas som vanligt då jag vaknade.. Kan man ens tacka nej till en sådan sak!? Men det värmer gott i hjärtat att karln hade tänkt bjuda till idag..

Just nu är han och kör skoter så jag blir hemma idag för att kurera. Måste bli av med min förkylning snabbt!! Helst så jag orkar göra något mer än bara sitta inne hela helgen dessutom. Så nu ska jag krypa ner i ett bad tror jag, piffa till mig lite extra och kanske om näsan tillåter andas lite frisk luft idag? Trevlig dag kompisar!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS