Friii..

2011-03-26 @ 09:47:40
En helt ledig dag, tänka sig så underbart!! Tentan var lite annorlunda igår. Det brukar oftast vara fyra-fem stora frågor på 10p men nu var det typ tio frågor på 5p vardera. Det borde ju betyda att det inte behövs så långa, komplicerade och utförliga svar om en delfråga är på 0.5-1p så jag tycker att jag borde ha klarat mig? Får väl se om två veckor helt enkelt.

Idag har vi hela dagen uppbokad och ikväll blir det inflyttningsfest här hos oss. Igår fick jag veta av min pappa att vi var bjudna på kalas idag också och det har han vetat i flera veckor ungefär, men det finns nog ingen tid över för det.. Min pappa och Patrik tävlar om världens sämsta minne, det är fruktansvärt frustrerande kan jag lova. Så ett tips från min sida är berätta för mig eller min mamma direkt om det är något trevligt på gång annars är vi rätt chanslösa. Tur att de båda har några bra sidor också..
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS