Fikis.

2011-03-06 @ 20:32:20
Det blev en kort promenad idag på grund av halkan! Istället stannade vi och fikade på Finas konditori och handlade lite mat och sallad till i veckan. Men det var skönt att ta sig ut! Jag har sen dess egentligen försökt plugga men jag hittar ingen motivation.. Så jag har tagit ett bad, lagt en ansiktsmask och fixat naglarna. Vi har även sett tre avsnitt av Solsidan och skruvat upp lite fler hyllor. Men det där med hyllorna slutade med att jag var förbannad på vårt tak, vår vägg och vårt golv som alltihop är snett så det går inte att få till hyllorna bra än hur vi mätar. Jag blir så less!! Så nu får de helt enkelt sitta snett.

Här är bilder från idag på fiket och mina nya skor. Jag älskar att fynda billiga skor och kläder, dessa köpte jag för 420kr tillsammans på Skopunkten - värt. Och det är länge sen jag lyckades hitta så sköna skor, jag är verkligen supernöjd, och det viktigaste av allt är att jag inte blir blöt om fötterna längre. 





Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS