Dopis.

2011-03-19 @ 09:52:06
Vad skönt det är med sovmorgon! Speciellt då båda är lediga! Vi håller just nu på att äta frukost sen ska vi göra oss klara för att åka på Folkes dop. I brist på pengar så får jag ta på mig gamla men fina kläder. Och vet ni vad, det gör mig inget! Funderar på om man vågar sig på skor med hög klack eller om det är att trotsa halkan lite väl mycket?

Vet ni vad jag överraskades med igår? Jag kom hem ganska sent från uni och Patrik var ännu senare, tror han var hemma kring kl 18. Men då hade han med sig en bukett vita tulpaner och ville bjuda ut mig på middag! Hur kan man inte älska min man? Det kompenserade verkligen för den tiden vi har varit ifrån varandra i veckan då han jobbat i Åsele.

Nu tänkte jag hoppa i duschen så vi är i god tid till dopet. Hade egentligen behövt färga håret men vet inte om jag orkar. Vill inte börja morgonen med att stressa för att hinna göra mig klar. Jag får försöka låta bli att fångas på för många foton idag istället tror jag. Om nu ens någon märker min utväxt förutom jag själv? Trevlig lördag allihopa!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS