Bättre?

2011-03-10 @ 08:43:45
Vilka roliga inlägg det blir då jag gör så mycket roligt! Det känns lite bättre idag, men det är mest för att rethostan har gått över i vanlig hosta och det är lättare att leva med. Vet inte riktigt hur jag ska göra med föreläsningen idag. Hatar att sitta och snyta mig och hosa bland folk, det stör alla och låter äckligt. Jag klagar själv då jag har någon som sitter och snyter sig i min nacke så ja jag vet inte? Får vänta och se om kanske nässprayen och hostmedicinen klarar av att stoppa allt under tre timmar. Är inte lönt att sitta där och plåga sig och inte kunna koncentrera sig på föreläsningen.. Först ska jag träffa min läkare på sjukhuset, det känns drygt för jag vet vad han kommer att säga. Men förhoppningsvis så lyssnar han på vad jag vill.

Jag fick väldigt mycket plugg gjort igår så förhoppningsvis ligger jag lite före planeringen. Men det tar tid, satt säkert 5 timmar igår och läste kanske max 25 sidor. Det är inte mycket men det blir så då allt är på engelska. Nej om jag skulle ta och klä mig och börja packa ihop! Trevlig dag alla glada!
Kommentarer
Postat av: Petra

Har haft så ont i huvudet för jag haft influensa.

Ja, det blir ju flytt för oss nu också.

2011-03-10 @ 19:08:07
URL: http://petraochfolke.blogspot.com

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS