Bada!

2011-03-01 @ 20:06:28
Har fått mer uppackning gjord idag än plugg tyvärr, har som varit på dåligt humör idag utan anledning så nu ska jag krypa ner i ett varmt bad och lägga en ansiktsmask så kanske allt ordnar sig! Jag har äntligen hittat igen alla sängkläder och handdukar så nu har jag varit duktig och sorterat dessa och ska slänga det vi inte använder. Tvättningen gick bra men kändes väldigt stressigt med bara 2 timmars tid, allt blev inte riktigt torrt.. Förstår inte varför man inte kan få ha 3 timmar i alla fall?

Imorgon har jag gruppövningstillfälle 10-12 så då har jag tänkt satsa på en riktig pluggdag. Det behövs för duggan närmar sig allt mer.. Känns som min plugglust har försvunnit den här veckan, men ska försöka ta tag i allt imorgon. Nej hopp ner i badet nu!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS