Att jäsa.

2011-03-23 @ 16:24:03
Har klämt i mig en semla efter lunch idag och mår fortfarande dåligt av sockerchocken. Tror den där colan jag drack till inte heller var så bra. Försöker just nu jämna ut diverse farliga sockernivåer med en stor kopp earl grey, det borde väl hjälpa? Urk säger jag just nu..

Kan inte påstå att jag är världens ambitiösaste människa idag, men en riktigt bra tv-spelare i alla fall! Dumt nog kom jag på att jag låg i fas med min tidsplanering av tentaplugget och lurade snabbt i mig själv att jag har mycket tid över till att göra annat. Tänk vad lätt det var.. Nu ska jag straffa mig själv med att råplugga tills Patrik kommer hem, men jag törs inte lova att det kommer gå bra. Tack och hej!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS