Studentfika.

2011-06-16 @ 10:36:36
Ja idag tar en av mina kusiner studenten så det blir att fira henne idag! Innan det ska jag faktiskt färga håret hos en frisör för allra första gången, det känns väldigt spännande. Hur som helst så är det ungefär idag 5 år sedan jag tog studenten - helt sjukt! Så jag tänkte bjuda på lite bilder från balen och studenten, de absolut bästa dagarna i skolan.

Snabbt om balen; klänning gjord av mammas kompis, sminkade mig själv, fixade håret hos min frisör och kan knappt fatta att jag har haft så långt hår idag. Jag och Marie skulle åka Mustang -67 till balen men slutade med att vi promenerade in och det var nog ännu roligare. Maten var kall och tråkig. Alla var jättefina och vi hade hur kul som helst, den absolut bästa kvällen. Synd att jag var lite sjuk både balen och studenten bara.

Grannen och jag:




Marie:


Karro:




Studenten var världens befrielse och en underbar dag. Dagen var lite seg mest för att vi skulle ses typ 7 på morgonen hela klassen. Men kvällen var jätterolig! Perfekt slut på plugget. Vi åt hela klassen på Skytten eller vad det hette på den tiden... Sen gick de flesta till Droskan där det var så mycket folk att tjejerna började kissa i pissoaren och det tog en halvtimma att beställa i baren. Men vi gick vidare till x3m och dansade hela kvällen som var kvar!













Den bästa bilden: Nordahl, Carro, Elin, Alex, Marie, Jag, Walle och så Malin som tar kortet.


Henke, Emma och Sophia.


Ja nu är det slut på det roliga. Det är så mysigt att kolla på gamla kort! Nu ska jag måla naglarna och sminka mig. Grattis till alla studenter!
Kommentarer
Postat av: emma

FAN LISA! Då får du banne mig skicka mig den bilden! :)

2011-06-16 @ 12:06:34
Postat av: Mabe

Åh, herregud! Tänkte på balen och studenten för några dagar sen. Kan inte fatta att det redan gått FEM ÅR! Känns fortfarande som att det var igår! Och det är sjukt att tänka tillbaka på åren och inse allt som har förändrats sen gymnasiet. T ex så kan jag inte förstå att jag har bott här nere i över fyra år, och att jag om bara två månader flyttar tillbaka hem till Umeå igen! Och du har ju för fasen snart pluggat klart! Det är inte illa det heller! Är det vi som är gamla, eller är det tiden som går för snabbt? ;)



Btw: vi har fått lägenhet på Liljansberget, så det blir inte så långt i från er. Wiiie! Tycker att vi ska ta igen all tid som gått med filmkvällar, party, små roadtrips (måste ju visa Niclas vad han flyttar till!), osv... ;D

2011-06-18 @ 10:33:17
Postat av: Malin

5år sen? Fasen, tiden går ruskigt fort !



Allt bra med dig annars? Går plugget bra?

2011-06-18 @ 11:26:37
URL: http://manygren.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS