Slappt.

2011-06-15 @ 09:35:38
Ja jag har egentligen inte så mycket att skriva. Har fortfarande träningsvärk, försöker slappa så mycket det bara går och jag måste säga att jag är rätt bra på det. Agnes också.



Jag hann göra allt jag skulle igår plus hälsa på Heidi och barnen en stund. På kvällen läste jag min bok och läste lite till, säkert 200 sidor för boken är så spännande. Men idag är planerna ännu mindre, hade tänkt ta bussen ner på stan och kika runt lite. Nu har jag till och med glömt vad det var jag hade tänkt köpa.. Tack och lov lyckades jag ta mig upp tidigare idag, det är en rätt stor bedrift så jag har massa ledig tid till inget. Men nu ska jag göra mig klar, trevlig dag alla glada.
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS