Roligt.

2011-06-07 @ 11:36:44
Oj nu är det sådär mycket att skriva igen. Har njutit för mycket av min ledighet så jag har glömt bort att skriva här. Fredagen var trevlig med väldigt god mat, vi åkte tidigt från Bjurholm så vi hann förbi Patriks syster i hennes nya fina lägenhet.

I lördags grillade vi hos Nina som just nu borde vara i Spanien. Hon ska resa runt i landet i tre veckor, lite fuskigt bara. Sen hamnade jag och Patrik på förfest med Björn, Gustav mm sen kom även Tomas och Marie och det slutade med att vi hamnade på Olles. Väldigt trevlig kväll måste jag säga, träffade så många vänner som jag inte sett på ett tag så det blev en riktigt bra kväll. Bland annat Tomas som har varit i USA så nu vill vi bara dit ännu mer.

Söndagen hoppade jag över helt och hållet. Men igår fick jag med mig Isabelle och Sophia för att besöka Emma och Tobbe i Lövånger. Blev en tripp till sommarstugan deras också för att sola och slappa. Sen blev det grillning till middag bland alla mygg hemma i deras hus!





Idag hade jag egentligen tänkt träna men orkade inte stiga upp i tid. Så nu har jag faktiskt tagit på mig min bikini och tänkte lägga mig i solen ett tag med Agnes. När Patrik slutar idag hoppas jag att vi åker till stugan och tar med oss Agnes för första gången, får se om planen håller. Resten av veckan är rätt oplanerad för tillfället, blir nog en tripp till stranden med Heidi och alla barnen på torsdag men det är nog det. Hej svejs!
Kommentarer
Postat av: Isabelle

Tack för en mycket trevlig dag!

2011-06-08 @ 00:46:38
URL: http://Isabellee.se

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS