Midsommar.

2011-06-24 @ 14:10:11
Tänkte passa på att önska alla en trevlig och blöt midsommar! Själv håller jag på att göra mig klar för jobbet, börjar kl 15 och slutar igen kl 15 imorgon. Tack för storhelgsob säger jag. Ska ta med mig godis, en film och fortsätta läsa i min bok. Nu är det så länge sen jag skrev och då höll jag nog på med sista Harry Potter, men den är jag klar med. Nu har jag hunnit till tredje Twilight-boken tack vare all ledig tid, har jag nämnt att jag älskar böcker?

Vad mer då.. Har jobbat hela veckan förutom igår då jag hade min enda lediga dag i veckan. Då blev det strömpilen med Heidi, Ronja och Linus. På kvällen hängde jag med till crossbanan och kikade på när Patrik, hans pappa och Tomas körde. Petra och Folke var också där och njöt av det fina sommarvädret, och alla mygg. Sen har jag nog inte gjort så mycket mer spännande förutom jobb. Men nästa helg, årets viktigaste, är jag ledig och då är det Wheels! Förra året tror jag att jag jobbade, men inte i år inte! Nej nu ska jag packa klart, känns som jag nästan ska flytta till jobbet.. Hej svejs!
Kommentarer
Postat av: pappa

Glad och torr midsommar får man väl önska dej då!mvh/din underbara pappa.

2011-06-24 @ 15:17:28

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS