Ledig.

2011-06-28 @ 10:06:02
Ja idag har jag ledigt! Vet inte vad jag ska göra, tänkte träna men väntar nog tills ikväll för det är för fint väder. Tror jag ska lägga mig på en filt här ute med little Agnes och läsa. Igår var en mardröm, slutade två, kom hem och dog i soffan för jag fick så ont i magen sen låg jag hela dagen och kvällen. Idag känns det bra igen tack och lov. Har hur många bilder som helst jag vill ladda upp här nu då jag har bloggat så lite på sista tiden, börjar med tjejkvällen förra helgen. Det är så konstigt att jobba helg förresten, nu känns det som om det inte varit någon helg utan en väldigt lång vecka bara.

















Ja det var det! Jag hoppas på fler mysiga tjejkvällar i sommar! Nej men om jag skulle gå och göra mig klar, lät som vi skulle åka till Patriks pappa när han slutat jobba så det är bäst jag skyndar på helt enkelt. Nu jobbar jag bara onsdag och torsdag sen blir jag ledig typ fem dagar, det ni är inte illa! Hej hej.
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS