Ledig än!

2011-06-03 @ 09:20:19
Jajjemen jag är fortfarande helt ledig och det är fortfarande underbart! Har haft hela veckan planerad däremot men det gör som inget. Var rätt slutkörd efter tentan som gick sådär. Vi skrev på Iksu av alla ställen i en idrottshall så jag höll på att frysa ihjäl vilket gjorde att jag satt kortare tid än vad jag hade tänkt. Men jag hoppas på att jag har klarat mig i alla fall! På kvällen blev det middag på Great Eastern med Patrik, hans mamma och Petra, gott som vanligt!

Igår var vi i stugan och körde cross med Tomas och Marie. Det var en riktigt bra dag! Tyvärr var jag så dum att jag provade Patriks cross så nu vill jag också ha en ny. Det blev en riktig uppenbarelse kan jag säga för hans är så lätt att köra, den krossar allt som är i vägen medan min lilla svänger undan för allt. Jag har köpt nya däck till min så det kanske känns bättre efter de är bytta.





Idag är det träning som gäller! Har inte varit iväg på över en vecka för jag har känt mig så konstig, som om jag håller på att bli förkyld hela tiden. Men nu känns det lite bättre så jag ska försöka mig på ett lugnt pass Bodypump 11.15, som om det någonsin skulle kunna bli lugnt. Ikväll ska vi och se Boppers och äta buffé och det blir nog en rolig kväll!

Ja vad mer ska jag klämma ur mig.. Imorgon ska vi på sommarfest hos Nina och eventuellt gå ut på krogen. Hoppas det blir fint väder så vi kan sitta ute! Sen är det pyssel som lockar däremellan! Jag fick faktiskt en sommarlovspresent av Patrik - en limpistol med färgpatroner!! Nu håller Agnes på att riva lägenheten så jag ska försöka underhålla henne en stund. Trevlig helg så länge!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS