Varmt..

2011-07-01 @ 09:18:19
Vår lägenhet kokar. Nu är jag långledig tills på onsdag, det ni är inte dumt! Igår blev det mys på filten med Agnes efter jobbet och crossbanan på kvällen. Idag har jag inte planerat så mycket, tänkte ta mig ner på stan i alla fall men nu minns jag då ens inte vad det var jag skulle köpa? Ikväll blir det middag och mys hos Nina som äntligen är hemma efter tre veckor i Spanien så jag hoppas på att få se många roliga bilder. På tal om roliga bilder så får ni en här på mig och Ronja i solhattar! Hej svejs så länge.

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS