Packning..

2011-07-14 @ 21:29:00
Tänk vad lätt det är att packa för mycket, känns som jag behöver ha med allt jag äger typ för att vi ska vara borta några dagar. Ska försöka begränsa mig till ett ombyte men det kommer bli svårt. Lyckades fynda ett par riktiga fritidsbyxor i slitstarkt material idag, ni vet sådana där brallor med förstärkt rumpa och knän, så de ska absolut med så jag överlever fisket. Men först är det jobb som gäller imorgon och sen åker vi på lördag morgon. Vårt hjärtegull ska vara med mamma och pappa då vi är borta. Tror det kommer gå bra för henne men vi kommer sakna ihjäl henne.

Nej nu ska jag hoppa i ett bad, eller först ska jag ta ut kycklingen ur ugnen så jag får mig en god lunchlåda imorgon. Vi har faktiskt varit jätteduktiga ikväll och varit på en springtur i Nydalaskogen så jag känner mig rätt nöjd med mig själv om jag får lov att säga så. Hej hopp!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS