Ledig måndag.

2011-07-11 @ 11:16:11
Känns rätt skönt med en ledig dag efter en jobbhelg. Vet inte vad jag ska hitta på, är fortfarande i stugan men utan bil så det lutar mot att klippa gräset och plantera om några blommor. Tack och lov är det lite svalare idag så jag kanske orkar göra något vettigt. Har inte hunnit med allt för mycket nu i helgen då jag jobbat, blev cava på Ninas balkong i fredags och igår blev det en mysig grillkväll vid havet med ett helt gäng, korven smakade död däremot så jag knaprade mest chips..

Annars då.. Patrik och jag åker på en mini-semester till helgen, blir Haparanda och lite av Finland. Helgen efter det så åker jag, Emma och Isabelle till Sundsvall. Så det känns rätt så bra att få göra något roligt fast jag ska jobba nästan hela sommaren. Vi hörs.
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS